16 Ekim 2010 Cumartesi

Kaçan Kovalanır.

Öldürdün beni ömrümü yedin Çetin. Çetin yeni katıldı kümese, yalnız uyum sorunu yaşıyor. Erkek adı olduğuna bakmayın, kendisi bir tavuk. Gün boyunca bütün tavuklardan ve benden ölesiye kaçtı. Uyku vakti geldiğindeyse kümese girmeyip deliler gibi bağırmaya başladı. Kümese yönlendirdiğimde ise daha da hırçınlaşıp bir ağacın başına çıktı, ve ordan da hooopp yan bahçeye atlayıp kaçtı. Yeniden bahçeye getirene kadar kan ter içinde kaldım, teyzemin yardımıyla uzaklaşmasına engel oldum, tavuğu biraz daha hızlı kovalasam başka bahçelere kaçıp tamamen gözden kaybolacaktı. Neyse ki zar zor kümese girip uykuya daldı.
Çetin'in bu kaçma işini alışkanlık haline getirmemesi için önlemler almam gerekiyor. Alışana kadar bir kaç gün kümesten bahçeye çıkarmasam mı diyorum ama içim elvermiyor kümese kapatmaya. Çok da güzel bir tavuk, tıpkı şu fotograftakine benziyor, muhteşem renkleri var. Çetin'i kümese alıştırıp sonra da ismini değiştirmeliyim:)

2 yorum:

  1. Bu resimdeki zaten horoz değil mi? :)))
    Neyse.. Bu Çetin komik tavukmuş vesselam :)) iyi de niye Çetin adını taktınız ki garibime?? hani yani çok hırçın ve yerinde duramaz halde ya, hormonal bi durumu olmasın?? :))

    YanıtlaSil
  2. Çok Çetin ceviz çıktı, bu yüzden aklıma ilk gelen isim Çetin oldu. Çetin bi tavuk, ama böyle ibikleri var, bazı tavukların oluyor, ama horozlarınki kadar büyük değil. Çetiiiiin, ömrümü yedin ömrümü, bir günde 100 yıl yaşlandım. Aslında çok korkuyor yeni ortamından, bu yüzden kaçıyor, belki alışması lazım bana ve tavuklara, yeni yöntemler bulmalıyım.

    YanıtlaSil