18 Ekim 2010 Pazartesi

KABAK ÇEKİRDEĞİ ve ÇETİN CEVİZ

Bugün Çetin kümeste, diğerleri dışarda olsun istemedim. Tüm hırçınlığına ve kaçma girişimlerine rağmen onu salıverdim bahçeye. Şu ana kadar ilk geldiği günlerden daha fazla yem ve ot yedi. Üstelik  bahçenin kuytu köşesinden çıkıp arzı endam ettiler kendileri, azıcık yanıma sokulup kabak çekirdeğimi benimle paylaşma lütfunu gösterdiler. Uyum süreci başladı yani.

Üstteki Çetin, benden sürekli kaçtığı için fotoğrafını çekmek zor. İlk defa bu kadar korkak bir tavuk görüyorum. Sanırım kümeste eski olanlar onu epey korkutmuş.

Çetin'in yanındaki Kiraz, aslında o da kümeste yeni. Çetinden sadece 1 hafta önce gelmesine rağmen, Çetin'e yapmadığını bırakmıyor, Çetin'in her yediğini kendi alıyor ve kovalıyor onu. Burda yanında durduğuna bakmayın ,birazdan Çetin'i gagalayacak.



Çetin gün boyunca bahçede kendini kamufle etti. Sadece kabak çekirdeği attığım zaman yanıma biraz yaklaştı. Bu bile bana alışması konusunda büyük bir ilerleme. Diğer tavuklara için küçük, Çetin için büyük bir adım.

5 yorum:

  1. Çetin harika renkleri olan harika bir horoz olacak. Fotoğraftan anlayabildiğim kadarıyla kendisine uygun bir isim seçmişsiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. thares, çetin'i bana sahibi tavuk diye verdi,sahibine horoz olduğundan şüphelendiğimi söyledim, hayır tavuk dedi, komşular da tavuk dediler.ama ona horoz diyen 2. kişi sizsiniz. emin misiniz horoz olduğuna ,öyleyse değiştireyim diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bence %98 horoz ve çok güzel horoz olur neden değiştiriyorsunuz kalsın bence.

    YanıtlaSil
  4. Daha yakından bir kaç fotoğrafını görebilseydim kesin düşüncemi söylerdim

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Thares, açıkçası horoz bile olsa artık değiştirmek istemiyorum, çok sevdim Çetin'i. yalnız Çetin akşam olunca kümese girmek yerine ağaca çıkıyor. Kümese alıştırmak için ne yapmalıyım. Sence kümese kapalı mı dursun bikaç gün?

    YanıtlaSil