31 Ekim 2010 Pazar

İyi Huylu Kızım

Kümeste yeni olduğu için henüz utangaç olan yeni kızımın henüz fotografını çekemedim, fakat bu fotograftakinin daha kızıl bir tonu. Yeni gelen Çin  tavuğuysa 3 aylık horozumun gözünü oymakla meşgul, çok üzgünüm bugün, tek istediğim diğer tavuklara uyumlarının daha kansız olması. Umarım beni artık daha fazla üzmezler. Horozumun yaralı gözünü gördükten sonra dün gece uyuyamadım. Sabah 5'te kümesi açtım fakat kavgaya ölesiye öldüresiye devam ediyorlardı. 3 aylık hint horozu ve Çin tavuğum bitmek bilmeyen kavgalarıyla beni çok üzdüklerinin farkında değiller. Onlar birbirlerini her ısırdığında benim canımdan can gidiyor, mecburen ayrı yerlerde tutuyorum ama bu da birbirlerine alışmalarını geciktiriyor.  Horoz dövüşçüleri bir canın diğerine böyle işkence etmesini nasıl izliyorlar anlam veremiyorum.
Neyseki bu akıllı kızımız kavgalara hiç karışmıyor, çok asil ve mağrur. Biraz olsun içimi rahatlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder