1 Aralık 2010 Çarşamba

MİM

Benim gibi iki üç kelime yazmakla yetinen bir blogcuyu bile mimlediler, evet:)Sevgili Ebruli Günce'nin Mim'i beni düşünmeye sevk etti, ona çok teşekkür ediyorum, sevgilerimi yolluyorum:)

En sevdiğiniz kelime: Umut
En sevmediğiniz kelime: Olmaz!
Ne sizi heyecanlandırır: Çok güzel bir haber almak
Heyecanınızı ne söndürür: Karamsar konuşmalar
En sevdiğiniz ses:  Rüzgarın ağaçları hışırdatması
En sevmediğiniz ses: Mekanik sesler
Hangi mesleği yapmak istersiniz: Veterinerlik
Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz: Işınlanmak(umarım ilerde doğal bir yetenek olur)
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Onca deneyimden sonra kendim olmayı yeğlerim başka birinin yerinde olmak istemem.
Nerede yaşamak isterdiniz:New York (ama değişebilir)
En önemli kusurunuz: Sinirlenince ağzıma geleni söylemem.
Size en fazla zevk veren kötü huyunuz: Tatlılar
Kahramanınız kim: Batman (şehir olan değil):)
En çok kullandığınız kötü kelime: Belirli bi kelime aklıma gelmiyor çünkü sürekli değişir:)
Şu anki ruh haliniz: Kıpır kıpır:)
Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Ne ekersen onu biçersin.
Mutluluk rüyanız nedir: Tüm sevdiklerimin ve benim mutlu ve sağlıklı ve güvende olmamız:)
Sizce mutsuzluğun tanımı nedir: Başının üstünde duran, güç bulduğunda kolaylıkla dağıtabileceğin kara bir buluttur.
Nasıl ölmek isterdiniz: Ardımda iyi şeyler bırakarak.
Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah' ın size ne söylemesini isterdiniz: Hoşgeldin, sana ve ailene ayrılan kısım şurası, aç mısın? :)))

3 yorum: